I want too sleep

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 20:36:10
Ååå, jag är helt slut i bollen idag!
Åkte ut till Ljunga en sväng idag för att Glenn skulle hjälpa Cotte & Cina med datorn...
Själv så var jag så trött efter maten så jag somnade på deras soffa tillsammans med Kevin :)
Riktigt skönt var det att få sova lite, men är ändå sjukt trött ändå :s
Men det kanske inte är så konstigt när man inte har fått sova ut någonting på 2 månader nu :P

Jaja, ska inte sitta och klaga. Det gör ingentligen inte så mycket, för att dom timmarna som man är vaken är helt underbara. Som ex. imorrse...Vaknade vid halv 10 av att Kevin var hungrig. Så han fick sin mat så var han mätt och belåten. Men han ville inte somna efter det, förstället så låg han bara där brevid mig och skrattade och pratade för sig själv :) Var riktigt mysigt att bara ligga där och kolla på honom :)
Så dom stunderna är dyrbara...Sånt som man tar vara på här i livet!
Speciellt nu när man har en sån underbart fin bebis, han växer ju så fort...
Tiden bara rinner iväg...
Nä, nu ska jag inte sitta här och skriva nått mera. Ska fixa lite på babybloggen..

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: