Tisdag den 16 December 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 20:31:20
Känner mig lite små tung i huvudet idag, men det är väl vädret!?
Idag var jag på efterkontroll hos barnmorksan :) Gick väldigt fort och bra!
Dom kollade blodtrycket och sockervärdet, allt såg bra ut :) Skrev även ut p-piller åt mig också, så ska gå och hämta ut dem så fort jag får pengar :D
Ska bli skönt, slippa det där med kondom och grejer... Är ju inte dirket världens sexigaste med att sluta med allt bara för att man ska trä på en jädra kondom! Men det är ju bra att dom finns ändå :D
Vill inte direkt bli gravid igen, inte på ett bra tag iallafall. Kan ju vänta några år till :)
Så att man kan njuta av den fina tiden som man får med Kevin, tiden går ju så otroligt fort!

Annars så har man inte gjort så mycket mera, gick en sväng genom stan. Men inget vettig där...Är ju inte så värst roligt att gå på stan när man inte har pengar :(
Har sett en sjukt snygg klänning på Pepper, ska ner till stan imorrn. Så ska gå in och kolla lite noggrannare på den :) Gick bara förbi lite snabbt när jag såg den, så kollade aldrig på den på nära håll om man säger så.
Får se, kanske nått man kan ja på nyårsafton?
Får ju pengar nu i veckan, annars så kan man ju alltid prata lite med pappa :D
Haha, bortskämda lilla flicka som jag är :s

Men det blir väl lätt så när man är det ända barnet i familjen...
Ååå, snacka om bortskämd. Kevin kommer att bli så bortskämd. Iallafall av mig ( Glenn också )
My little angel :)
Hehe...vårat hjärta!

Idag så är Kevin 8 veckor gammal också...Haha, kom jag på nu!!
Snacka om att man är senil och man inte har någon koll alls på dagar och datum längre :s Är ju så mycket annat som rör sig i mitt lilla huvud! Kan knappt fatta igentligen...8 VECKOR!! Vart tar tiden vägen igentligen?

Nä, nu ska jag mys pysa med mina fina älsklingar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: