Tisdag idag då

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:29:48
Fy vad tråkigt jag har det!!!!
Segt och tråkigt..Inget roligt finns det att göra :(
Kevin ligger här brevid och ler & skrattar för sig själv :) Så otroligt söt han är!
Min lilla ängel :)

Men annars förutom att ligga och kolla på honom så har jag sjukt tråkigt just nu. Inget vettigt att göra..
Någon som har någon bra ide?

Kan ju skriva lite vad man gjorde i helgen...
Eller i sööndags :)
Då var vi hemma och Jerry & Emma och firade Theo som fyllde 3 år :)
oj, vilket liv det var där! En massa folk och en massa små barn som sprang omkring och lekte, lite som ett dagis :P
Jaja, trevligt var det iallafall. Och gått med spiderman-tårta :D
Haha!
På kvällen så blev det pizza och film :)

Igår så kom pappa upp en sväng på en fika. Annars så låg jag bara i sängen och myste med Kevin i stort sätt hela dagen och kollade på filmer :D

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller! Följde med pappa till tandläkaren, mest bara för att komma upp lite och få lite friskluft :)
Och nu så sitter jag här och muppar!
Får se om man träffas Camilla en sväng sen, hon skulle till barnmorskan först!
Nä, nu ska jag ta och ge min lilla ängel lite mat, sen så blir det att lägga sig och kolla på How She Move.

Over and out
inez

God Jul :D



tips på vad du kan göra senare ikväll , titta på Elf på femman klockan 20.00

2008-12-23 @ 18:36:06
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: