Torsdag den 4 December 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 18:24:55
Idag så vaknade man vid 8-9 tiden, var sjukt trötter! Men inte fick man sova nått mera, Kevin vad klarvaken! Kan ju inte somna när han inte ligger och sover också. Så det va ju bara att gå upp och muppa. Eller, nu ljög jag :P
Haha.. Gick aldrig upp :s
Låg kvar i sängen och läste en bok och gullade lite med min lilla ängel :)
Vid 11 tiden så kom pappa upp, skulle hjälpa honom att lägga in nr på hans nya hem telefon.. Men det gick ju inte så himla bra :(
Jobbigaste telefonen jag varit med om!! Skit skum ,gick ju inte att ändra språk på den eller nått...Satt nästan över 1 timme och höll på med den. Men inget gick, ändå så gjorde man som det stog i boken?!
Jaja, så länge man kan ringa på den så funkar den ju!
Not my problem!
Men det är ju lite små segt som att han nyss har köpt den! Men får väl se om han byter den till någon annan telefon?

Skulle ha gått på stan idag med mamma, men det blev inte av :(
Hon blev tvungen att jobba!
Så blev att jag gick med pappa förstället och kollade. Köpte en julklapp åt Glenn :)
Från mamma & pappa då! Hehe
Efter det så gick vi och åt lite mat, blev lövbiff med pomme :)
Super gott!

Sen så var det ju bara att traska hem, hade ju inget mera på stan att göra. Är ju lite små segt att gå och glo där! Har gjort det varje dag denna vecka nu!
No life

Så jag ringde till Malin när jag kom hem :D
Hon hade inget att göra, så hon kom upp en sväng till mig :)
Eller, hon skulle gå och fika med en kille...Jocke!
Hon hade träffat sin kompis förra helgen när hon var ute. Och då hade hon blivit presenterad för honom, och han blev lite intresserad av henne. Så hennes kompis gav hennes nr till honom, och han har hållt på att messa henne.
*bla,bla,bla*
Iallafall, idag så skulle dom träffas och fika! Men lilla Malin kom inte ihåg hur han såg ut, så hon va lite nervös :)
Hihi.. Men jag frågade lite om honom, sen så vissade sig att jag visste vem det var.
Och som hennes kompis, som har känt henne i över 10 år, så vet jag vad för killar hon tycker om (hon är väldigt kräsen ).. Så jag var tvungen att vissa henne en bild på honom!
Haha..mer än så behöver jag ju inte säga!
Blev ingen fika, hon stannade här och spelade Wii med mig :D
Hahaha!!

Men det var riktigt trevligt iallafall :)
Malin vill också ha en lite nougat bebis!
Hahaha!

Nu ska jag ta hand om min lilla ängel
Lori

Kolla gärna in min blogg och en godjul! :)

2008-12-23 @ 18:26:16
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: