23:e Augusti

kategori: My Life | skrivet: 2009-08-23 | klockan: 19:57:23
Nu ska jag dra vad man hittade på under helgen :)

Fredag:
Började med att hela familjen träffade Cina, Cotte & Glenn's farmor, gick en sväng på marknaden och kollade lite.
Köpte dock inget speciellt, förutom godis :)
Framåt eftermiddagen/kvällen träffade vi Emma, Jimmy & Benjamin...Satt i öltältet och softade lite. Gömmde oss från regnet som aldrig ville sluta. Men till slut så orkade vi inte sitta där längre, så gick en liten sväng. Sen blev det hem till oss :)


Lördag:
Träffade mina föräldrar, gick en sväng på marknaden med dem. Mamma köpte en söt Alfons Åberg tröja åt Kevin :)
Åt lunch tillsammans.
Fiia skulle ha varit barnvakt åt Kevin på kvällen, men blev inte så. Skickade mess till henne på morgonen och sa att jag skulle vara hemma och ta det lungt med Kevin. Så hon behövde inte vara barnvakt!
Men blev ändrat där med, som vanligt!
Mamma ville ha Kevin...Så hon fick som hon ville :P
Jag & Glenn gick hem efter vi varit med mina föräldrar, jag gick och la mig...Va så otroligt trött av mig.
Senare på kvällen blev det att gå till Martin och festa lite.


Idag (söndag):
Har dagen spenderats med att bara ta det lungt och slappat hela dagen. Gick ner en liten sväng på stan innan Kevin kom hem, gick till Telia och beställde 24Mbit Internet :)
Så kommer förhoppningsviss att få det nästa veckan, längtar så tills vi får det. Då slipper vi ha vårat sega Mobilt Bredband!
Strax efter 15 tiden kom Kevin hem, och då blev det inget slappande här hemma längre :)
Marie, Victor och Lucas kom förbi en sväng. De skulle köpa min dator, så nu har jag äntligen blivit av med den :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: