25:e Augusti

kategori: My Life | skrivet: 2009-08-25 | klockan: 20:10:02
Idag blev det att träffa sötis gummsan Ida idag, gick en sväng på stan och glode lite.
Riktigt trevligt :)
Men hittade inget speciellt direkt.
Köpte en film 21.
Så när jag kom hem så la jag Kevin, sen så satte jag på filmen och myste till det i soffan för mig själv.

När Glenn kom hem, blev det att laga lite mat.
Sen blev det ytterliggare en sväng på stan!
Köpte 2 filmer till...Haha..Film beroende helt plöstligt..
Sweeney Tood - The demon barber of Fleet Street ( en av alla Johnny Depp's filmer, samlar på hans filmer)
& The House Bunny (har sett den 2 gånger, men alltid lika rolig).

Nu blir det att sätta på en film och fixa naglarna undertiden :D





Tina

Du lyckades skaffa en film som ligger i den absoluta toppen av mina favoritfilmer - och en som ligger i den absoluta botten.

2009-08-26 @ 16:50:50
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: