090124

kategori: My Life | skrivet: 2009-01-24 | klockan: 17:45:30
Lördag idag och allt. Blir en lugn kväll, sitta och mysa framför tv och äte nötter :)
Igår blev det ingen lugn kväll.. Haha!
Hade lite fest här hemma med en massa vänner, riktigt trevligt va det. Blev att gå och bowla sen. Har inte en anning om vem som vann. Men jag fick en strike iallfall :D
Jag som är sååå otroligt dålig på bowling också, men är ändå roligt :) Däremot så är jag bästa på bowling när man spelar wii. Haha...
Kvällen slutade med att jag storbråkade med M, Glenns kompis!
Glenn själv blev lite för fuller, så blev att traska hem innan kl.12. Men annars så var kvällen toppen!

Mamma kom förbi med våran underbara lilla son också, hon var ju barnvakt åt honom :) Efter det så gick jag och fikade med Fiia, alltid lika trevligt att träffa henne. Skönt att ha någon att prata av sig med.

Sitter och kollar på '' Arga Snickaren '' just nu, riktigt bra. Frun i huset Lorina. Riktigt fint namn, fastnade ordentligt för det!
Men nu så ska jag kolla vidare på tv:n :)


Bye bye / S
Fiia

Åh, vad gullig du är! Var roligt att träffa dig med! =) Hoppas allt är bra! Kramkram

2009-01-27 @ 10:11:49
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: