Dagens Shopping

kategori: My Life | skrivet: 2009-07-24 | klockan: 17:25:29
Blev att gå ner och shoppa loss lite på stan :)
Tänkte ju även hadla lite till Kevin också, men kom ju på att han har 5stycken nya bodysar han har fått!
Så kläder behöver han inte nu...Hihi!


Kläder Kevin fick av
Farmor & Farfar



Kläderna han fick av
Mormor





Glenn fick ett par nya Jeans, köpta på New Yorker



Själv så hittade jag två snygga klänningar inne på Gina Tricot för endast 49:- st!!
:)


Shoppade även loss inne på Make Up Store, en av mina favorit affärer!

Mascara
Puder
Eyeliner
Eyeliner pensel (något jag måste träna på att hantera)
Eye primer


Det va dagens shopping, riktigt nöjd :)
Nu ska jag ta och göra iordning mig inför kvällen.

Puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: