Fredag morgon

kategori: My Life | skrivet: 2009-05-29 | klockan: 07:35:15

Då sitter man här, Kevin ligger på golvet och trätter för fullt...Haha
Har inte en anning om vad, men förmodligen på en av sina leksaker...Haha
Gulligt värre =)

Igår blev det en lugn dag, gick och kollade på vårruset på kvällen.
Sen blev det hem och softa.

Idag blir det att träffa mamma & pappa, få tillbaka mina byxor & min jacka, som pappa hade lämnat in till skräddaren.
Hoppas att det gick att fixa dragkjedjan på min jacka...annars så blir jag ledsen. Är ju min favo jacka!
Ska bli kul att se om byxorna blev bra också.
Men,men..
Nu måste jag gå igenom lite papper här hemma och kolla lite.

Men ni får ha en bra dag!

Deniesé

Åh men du bor ju i norrköping! :D

Mysig stad tycker ja :)

2009-05-29 @ 08:38:32
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: