The rest of the day

kategori: My Life | skrivet: 2009-05-30 | klockan: 16:56:30
Då har man äntligen kommit hem!
Möte Malin vid 1 tiden, då vi fick tillbaka våran lille son :)
Efter det gick vi ner till stan och kollade lite på marknaden som va, men fanns inget speceillt.
Gick och åt på Gu Va Gott, sen möte vi upp Jimmy & Sofia.
Gick till Gina Tricot och köpte två par leggins, alla som jag har har gått sönder eller så har jag fått målafärg på dem! Så det va någon som jag verkligen behövde :)
Gick till berget och träffade Anna & hennes syster, de skulle grilla lite. Satt där en stund med dem och pratade lite.
Sen så traskade vi ner till stan igen, för att Glenn glömde bort att han skulle köpa något till sin mamma till morsdag present!
Hittade ett sött litet salt & peppar kvarns-sett. Tuvärr så är det inslaget, så kan inte ta något kort på dem!

Och nu är vi hemma igen, så otroligt skönt!
Ska ta och hoppa in och ta en skön dusch nu, sen blir de lungt & mys här hemma ikväll :)


Freja

sv: haha nej jag vet inte riktigt hur jag kom till din blogg XD

2009-05-30 @ 17:32:57
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
kevins mamma Mia

Härligt!!

2009-05-30 @ 19:21:51
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: