Ullared

kategori: My Life | skrivet: 2009-10-27 | klockan: 09:12:00


Skulle igentligen inte sitta här hemma idag och blogga!
Skulle igentligen ha suttit på en buss med Kevin, mamma & pappa påväg till Ullred idag...
Men blev ändrade planer :(
Pga. att det har varit så mycket nu & även kommer så mycket mera nu.
Kevin's 1-årskalas, sen så ska ju jag & Malin ha våran Halloween fest!!
Så denna månad blev lite små tajt med pengar, och när man ska åka iväg till Ullared så är det ju kul att ha lite pengar som man kan slösa med.
Så vi ska åka någon annan gång, när man har lite mer pengar :)
Speicellt denna månad, när jag fick ut mindre än hälften av vad jag brukar få ut...Pga. att jag låg på sjukan!!
Jaja, längtar tills nästa gång vi ska åka :)

Nu har jag iallafall bestämmt mig för vad jag ska vara utklädd till på Halloween fest!
Ska gå ner till stan och kolla läget lite, se vad man kan hitta :)
Hihi..

nathalie

Vad kul xD

Allt bra idag?? :)

2009-10-27 @ 12:06:06
URL: http://naattisch.blogg.se/
Karin & Alexander

NEj dopet hade vi i augusti. Men jag hade beställt en tårta då. En jättefin en o bra pris! Ett stort vitt, lite snedformat hjärta med två små kornblåa bulliga hjärtan på. O hans namn i samma färg o en silverfärgad rosett!



Min sambo fyller år den 20/11 funderar på om jag ska bjuda honom på Twilightfilmen då. Den första var ju så bra.....



I Ullared var jag förra veckan o det finns ju huuuuuur mkt som helst där! Gick åt 3papp! Bra att åka när man har råd, annars får man ju bara ångest över allt man vill ha!

2009-10-27 @ 14:57:19
nathalie

bara bra med mig. :)

Vad görS??

2009-10-27 @ 18:00:37
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: