23 September

kategori: My Life | skrivet: 2009-09-23 | klockan: 10:41:28
Igår så kom Lasse & Henrietta (eller vad hon nu heter) upp till oss på en fika.
Pratade lite om vad jag vill göra efter att min mammaledigheter tar slut.
Men vi kom väl inte direkt fram till något vettigt, som att jag har gått ut gymnasiet så får jag inte börja på skolan som det har!
Så det var skört där, de sa mest bara att jag skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen..bla,bla..Inget vettigt fick man fram iallafall!
Så tuvärr så gav det inget att vi träffade dem och pratade :(
Typiskt!

Åkte hem till Malin en sväng efter det, kollade på lite inbjudningskort som hon har gjort till våran fest. Valde ut ett av dem som vi ska använda :)
Så kommer väl förmodligen att skicka iväg alla på fredag, så de som har turen med sig kommer kanske få hem ett på måndag ;)



Idag har jag inte en anning om vad man ska hitta på?!
Glenn ligger och sover, han har jobbat natt.
Jag sitter här och Kevin kryper omkring på golvet och leker :)
Funderar på om man kanske ska ta och gå ut och gå lite, se om han kan somna...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: