Mössa

kategori: My Life | skrivet: 2009-09-24 | klockan: 19:54:08
Torsdag idag då!
Klockan är så mycket som 19.34, Glenn ska åka iväg till jobbet snart.
Han börjar tidigare idag...Och jobbar typ 11 timmar!!!
Men man får tänka pengar ;)

Blev att åka hem till mammis min idag, äta lite god mat och umgås lite.
Pappa vad också med :)
Gick ner en sväng på stan efter det, köpte en mössa åt Kevin.
Super söt, tuvärr så hittade jag ingen bild på nätet..Men får fixa en framöver ;)



Igårkväll så kom Malin upp, kollade på Twilight :D
Hon hade aldrig sätt filmen tidigare, så hon började bli lite små mobbad av sina andra vänner för att hon inte hade sätt den än!!
Haha..lite små roligt :)

Vi har även gjort klart inbjudningskorten till festen, och fixat lokal.
Men nu så har det blivit ändring...
Vi har byt lokal, till en som va mycket billigare att hyra.
Så nu måste vi ändra på inbjudningarna!
Men Malin skulle fixa det nu ikväll, så kommer att skriva ut nya imorgon.
Och kanske skicka iväg dem, om jag hinner.
Så blir gör jag det i helgen :)
Får se helt enkelt!

Fiia

Hej.

Jo du, jag kom på en sak, jag har ju flyttat så om du skall skicka till mig om det är inbjudningen till ditt kalas så är det ju dumt om du gör det till min gamla adress.. Nya finns inlagd på Eniro.. ;-P Hoppas allt är bra och att vi ses snart! :-)

Puss o kraam

2009-09-25 @ 13:34:01
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: