100429

kategori: My Life | skrivet: 2010-04-29 | klockan: 10:46:32
Goddagens!

Torsdag morgon, solen börjar titta fram sakta men säkert här :)
Det är skönt, hoppas på att värmen också kommer idag.
Igår va det ju inget vidare väder ute!

Ska iväg och träffa min jobbcoach idag kl.13, sen efter det blir det att åka hem och tvätta.
Lämna filmen som jag & Tonna hyrde igår...2012!
Helt oki, lite små seg i början...men det gick att kolla på den iallafall :)
Ska även gå förbi 3, se vad det är för cp med min mobil?!
Ibland så kan jag inte skicka iväg sms eller ringa...
Sjukt jobbigt ibland, så måste starta om mobilen varje gång det inte funkar. Och det är ju bara sjukt jobbigt!!
Kanske behöver uppdatera den?!

Ska ni hitta på denna dag då?

puss puss



P.s
Blir så sjukt trött på sms-blogginlägg alltså!!
Skickade iväg ett igår, och då kom det aldrig upp på bloggen.
Så skickade det igen, dock har det kommit upp nu!!
Men ändå, varför kan det inte bara funka på direkten!?!?!?

Blir så sjukt trött
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

härligt med sol:) här är det molnigt / regningt:(

2010-04-29 @ 10:52:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
N I L M A

Fattar inte heller problemet med SMS-inlägg :/



sv: jadu, vänta på att gubben ska komma som ska fixa min dator? ;P

2010-04-29 @ 11:42:18
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: