100814

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-14 | klockan: 22:59:51

Lördag kväll, sitter och kollar på filmen Sleppers.
Har sätt den minst 3-5 gånger, men tycker verkligen att den är riktigt bra. Så får liksom aldrig nog av den :)
Och sen så är det ju alltid ett litet extra plus att Brad Pitt är med i den...Hehe!

Har man gjort denna dag då...
Jo, jag har tvättat! Passade även på att tvätta klädsen till en av Kevin's vagnar, för den va så skitig av allt kladd...Glass& saft som Kevin spillt & kladdat ner vagnen med.
Så nu är den typ fin och ren, får väl dock se hur länge den är det!
Men skönt att klädsen är så lätt att ta bort på den vagnen och tvätta :)
Rajje kom upp en sväng, så fick sällskap till Vasaparken där Kevin fick plaska runt i vattnet. Gungade även lite också, så klart...Kevin älskar att gunga!
Man får passa på att gå ut och bada när vädret tillåter, som att det är Sverige vi bor i...och vädret här är verkligen cp alltså!! Haha... va över 42° på balkongen förut idag, så kände att det va lite baddax :)

Just ja, pappa va även uppe en sväng och hälsade på en stund också...
Haha, senila Sofia kommer fram!
Blev även en film förut idag, Up in the air med George Clooney. Den va väl inte direkt överdrivet bra...funkar som tidsfördriv :)
Ja, sen har man väl typ inte gjort så mycket mera vettigt...Somnade på soffan ett tag, efter jag lagt Kevin...Hihi, alltid lika skönt att ta en liten powernap!





Btw!
Från en sak till en helt annan...
Som ni märkt, från tidigare inlägg ''singel'' så har jag bestämmt mig för att vara lite mer ''öppen'' i bloggen nu mera. Vet att det finns folk som läser, tycker & tänker saker. Men orkar verkligen inte bry mig längre, och känner samtidigt att det är sjukt skönt att bara få skriva av sig. Om folk inte vill läsa, är det ingen som tvingar dem. Och jag skriver inte heller för att jag vill att folk ska tycka synd om mig, eller för att jag vill ha uppmärksamhet.
Jag skriver det jag vill skriva ut här för att jag bara vill det helt enkelt, sen som sagt va...Är det upp till er om ni vill läsa skiten eller inte. Men kom fan inte med en massa jävla dryga kommentarer eller något annat!
Så ni bara vet!
Take it or live it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: