Glider isär

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-15 | klockan: 11:41:54
Det kanske bara är jag som inbillar mig, jag vet inte..jag kan ha fel.
Men det känns som att vi börjar glida isär, ifrån varanndra.
Det förhållande, den vänskapen som vi har. Det känns som att det är påväg att försvinna. Som att det bara kommer vara ''vi två'' och inget mera längre.
Men visste väl inombords att det förr eller senare förmodligen skulle bli så!
Men inte att det skulle gå så fort, som det känns som att det gör nu.
Känns läskigt, och jag blir ledsen när jag tänker på det. Att det förmodligen inte kommer vara som förr längre...

Att veta att du va den som jag kunde prata med om allt, att du fanns där för mig. Och att jag va den du kunde prata med och att jag fanns där för dig i vått & torrt.
Jag kommer alltid att finnas där för dig, men om det är samma för dig. Det vet jag inte längre, och jag vet inte längre om du kommer se på mig som den du kan vända dig till längre heller.
Men det är väl bara att låta tiden gå, så får man väl se vart vi står!

Det känns som att jag känner dig innefrån och ut, men nu på senaste tiden. Har du gjort saker, som gör att jag tvekar på dig. Men vi har ändå klarat oss igenom svåra tider tillsammans, det va du och jag mot alla andra.
Men nu, nu vet jag inte längre.

En sak vet jag iallafall.
Jag kommer sakna det vi hade
För att jag vet att det inte kommer bli som förr längre, inte nu och inte i framtiden heller.
Men jag är glad för din skull ändå!
Hoppas att du kommer bli lycklig...


Marcus Å

Du skriver väldigt bra och jag känner igen mig i det där!

2010-08-15 @ 12:23:39
URL: http://slipsens.se
Mia

Hej! Länge sen jag pratade med dig, vet inte om du kommer ihåg mig :)



Hoppas allting ordnar sig gällnade det som du skrivit om i inlägget! <3 Hälsa Kevin, han måste ha blivit jättestor nu! kram!

2010-08-15 @ 13:54:23
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: