Rixfm Festivalen

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-20 | klockan: 12:58:01



Japp, precis som det står i rubriken...
Så va det Rixfm Festivalen igår här i stan!
Nothing special igentligen, men man går dit ändå och glor. Men va knappt där 10 minuter innan man gick igen :P
Va inte så mycket att ha, eller bara jag som är tråkig!?
Haha..

Va iallafall på Munken igår med Rajje & Bo, åt kräftor och drack lite gott.
Sen bar det hem till mig, där vi spelade lite Wii innan vi drog ner till Festivalen. Men som sagt, va inte där länge...Så gick hem till mig igen och spelade lite mer Wii :)
Tim kom upp en sväng och va med och spelade. Sen gick vi hem till Rajje en sväng, lite senare gick vi till Trädgårn och möte upp Linus & Pabi. Gick vidare till Svea Skeppet, där vi stannade en stund!
Va inte så mycket folk där igår, men det va ändå kul :)

Hann iallafall med att göra lite roliga saker igår!

Mia

Svar; Jaa det var verkligen tur, gör så ont när tån är infekterad! Kan knappt ha några skor eftersom alla blir för små av svullnaden, haha! :)



Jaa precis. Nu är det bara helgen kvar så börjar jag. Har några från min gamla klass som ska börja i samma nu så är kul när man känner lite folk! :)



Okej, aa en liten bit kvar till hans födelsedag! :) Men det går fort. Du får gratta honom sen!



Med mig är det helt okej idag. Har lite feber så försöker ta det ganska lugnt! :) Men ska nog bli bra snart, hoppas jag! Hur är det själv? Kramar! <3

2010-08-20 @ 16:51:36
URL: http://miamupp.blogg.se/
Pega

nja det har varit sådär men men man lever tror du förstår..hatar denna staden bara och allt..hur mår du då? ser du har det jobbigt till och från? finns här fast vi inte känner varandra.du verkar super go tjej..kramisar

2010-08-20 @ 21:31:06
URL: http://pegggi.blogg.se/
Mia

Svar; Aa det är skönt. Skulle vara 1000 gånger så nervös om jag inte kände någon, haha.



Mjo precis. Har köpt två par nya skor i år men kan inte ha några av dem ännu, haha. Så vill verkligen att det ska bli bra nu! Febern är nästan borta och har känt mig piggare idag! Tack!

Haha det kan bli så ibland, hoppas du får sova mer i natt då. Nu är det ju helg i alla fall! :)

Aa precis, det går nog över snart får vi hoppas! :) kram kram

2010-08-20 @ 23:02:58
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: