Samhällskunskap.A

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-19 | klockan: 16:06:42
Då har man varit i skolan idag.
Känns riktigt skönt att ha kommit igång med något vettigt att göra om dagarna, dock är ju inte dagarna så där överdrivet långa. Men själva saken, att man har något att göra känns skönt :)
Hade Samhällskunskap idag, inget ämne som har intresserat mig direkt när man läste det i skolan. Men nu, nu kan jag faktiskt tycka det kan vara lite smått intressant måste jag säga.
Kanske för att man har blivit lite äldre och bryr sig mera om vad som händer i samhället kanske?!
Vem vet, eller så har jag mera ork till att verkligen lyssna på vad läraren säger...
Haha...
Spelar igentligen inte så stor roll, så länge jag klarar av ämnet så är jag nöjd och glad :)

Igår blev det utgång!
Onsdag så klart, då måste man ju gå ut... Om man kan och har orka så klart.
Och jag hade både ock!
Så blev en sväng till Otten, men det va sjukt segt där. Allt folk går ju till Hugo...
Var väl på Otten ca.1 - 1½ timme, sen drog vi till Hugo istället :)
Där va det lite mera röjje på stället.
Men en roligt sak som man verkligen lägger märke till när man går från dessa två ställena. Det är att man ser verkligen skillnad på folket...
Ska gå in mera på det någon annan dag, inte just nu :P

Hoppas iallafall att ni & får en underbar torsdag :)
Puss puss
 
Nathalie

Haha jadå du kommer in snart i skolan :)

Jadå jag hade det trevligt och det får man hoppas att min rygg blir bättre :) kram

2010-08-19 @ 21:02:39
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Pega

Jo tack det ser man verkligen vad det e för folk på otten och Hugos veerkligen...

kram till dig

2010-08-19 @ 22:02:26
URL: http://pegggi.blogg.se/
Marcus Å

Jag var inne ett varv igår, får se hur det blir idag. Hade ni trevligt då?

Kram

2010-08-20 @ 08:07:44
URL: http://slipsens.se
Marcus Å

Jasså, var såg du mig då? :)

2010-08-20 @ 12:54:25
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: