3

kategori: My Life | skrivet: 2010-01-28 | klockan: 14:09:57



Nu har jag äntligen varit inne på 3 och lämnat min mobil!!
Haha, efter typ 3-4 veckor.

Det jobbiga va bara att vi kunde int få ut min simkor, höll på som galningar båda jag,pappa & killen jobbade där... men inget hjälpte.
Den satt fast!!

Så fick sätta mig ner och skriva upp alla mina mina telefonnumer som jag hade på mobilen på papper.
Annars så var det risk att dom skulle försvinna helt från mobilen.
Det var ju dock inte lika roligt, så har ett A4 papper fullt med namn & nr på båda sidorna liggandes här brevid mig :s

Men hoppas på att det går att fixa min mobil, annars kommer jag ju få en ny :)
Har fått en fin liten lånemobil undertiden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: