Lite smått huvudvärk

kategori: My Life | skrivet: 2010-01-29 | klockan: 20:19:39
Ojdå, inget inlägg idag!
Eller, detta blir det ju första denna dag :)

Inatt vid halv 2 tiden kom Glenn och ringde på dörren!
Han hade varit ute med några polare på O'lerays...Sen hade någon snott hans hemmanyckel & mobil.
Så han kunde inte komma in i sin egen lägenhet!
Så han fick sova på min soffa under resten av natten...

Han följde med på morgonen och lämnade Kevin på dagiset.
Sen bjöd han på frukost på McDonald's :)
Riktigt gott!

Har varit på sjukan en sväng idag...
Sen efter det åkte jag hem till Glenn och hämtade Kevin, gick hem la honom..
Och slappade framför tv.
Kevin vaknade vid 4 tiden, så då låg vi och myste i soffan.
Han somnade om på mitt bröst, så båda vi låg och sov på soffan..
Riktigt mysigt.
Nu så sover han, igen.
Men nu för kvällen :)
Själv så sitter jag här och kollar på tv & äter choklad!
Sjukt gott :)


Har ni gjort idag då?



Ps.
Glenn fick tillbaka sin mobil & sin nyckel senare idag :)
N I L M A

hihi ibland hinner man bara inte med :D

2010-01-29 @ 20:42:18
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: