100630

kategori: My Life | skrivet: 2010-06-30 | klockan: 16:23:44
Helt slut, ögon går ihop på mig!!
Har precis kommit hem...
Blev att möta upp Ronny & Tosse på stan, tog en lunch inne på Golden Bangkok :)
Sen gjorde dom mig sällskap till dagiset, för att hämta Kevin.
Gick hem, tvättade av honom lite...han hade lekt för fullt i sandlådan på dagiset.
Så hela han va sandig överallt!

Möte upp mamma, gick till Vasaparken och gungade.
Gick en sväng till Fräcka Fröken, åt lite glass och lyssnade på musik :)
Och nu är man hemma igen, har lagt Kevin...Se om han vill sova en liten stund?!
Skulle ha träffat Glenn, men han fick feber...
Men nu ringde han, och sa att han ändå ville gå på stan!??!
Hmm..killar!
Han skulle hem, duscha..ta en tablett & kanske vila en liten stund.
Så får väl se om det blir en tur på stan med gubben eller inte :)

Puss puss
LIIV - vanlig men unik

Sv: Skönt det!

Ja men precis, jag gjorde mig själv ännu mer sugen än jag redan var från början när jag satte ut den bilden, haha.

2010-06-30 @ 18:52:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Nathalie

Okey! Hur mår du idag då? :) Kevin är som jag var när jag var liten eller mindre än vad jag är nu :P

2010-06-30 @ 18:56:57
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Nathalie

De är bra med mig, bara lite trött.

Kevin lekte i sandlådan stog det där och att han hade sand över hela sig. Så var jag också när jag var liten.

2010-06-30 @ 19:16:33
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: