Kläder...kläder & åter kläder!!

kategori: My Life | skrivet: 2010-03-27 | klockan: 19:40:24

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt!
Har äntligen, efter mycket om & men tagit mig i kragen och fixa iordning i min garderob, eller rättare sagt garderoberna :)
Har ju suttit och skrivit sen kanske 2 veckor tillbaka att jag ska ta och få ordning på mina kläder,
men nu är det gjort.
Och det är sjukt skönt!


Kevin's ena vagn (som jag inte använder, förutom på sommaren), min personliga klädhängare...
Men inte längre :)

Och om ni undrar varför den ena garderoben är tom, är det för att Glenn hade sina kläder i den när vi bodde ihop!
Men nu är den min :D


Är fortfarande proppfullt i garderoben, skulle behöva 2 till!!
Dock har jag ju en i Kevin's rum, men i den så står en massa flyttkartonger :(
Hm, ska se om jag kan få någon ordning i hans rum också...i framtiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: