101104

kategori: My Life | skrivet: 2010-11-04 | klockan: 22:07:28
Då är man inne i en ny månad igen..
Eller, iof va det 4 dagar sen vi kom in i November... Mest bara jag som är så efter på att skriva om det!
Haha!

Har väl inget direkt vettigt att skriva idag, är mest uttråkad just nu. Raimon är iväg och är hundvakt åt sin bror. Och Kevin ligger och sover, och lilla jag sitter här och dricker té i min ensamhet. Så tänkte, varför inte skriva lite i bloggen. Loggade in, svarade på kommentarer..sen då!
''Hmm, ska man skriva om idag då?''

Kollade på filmen Inception igår, skum film måste jag då säga. Eller, så kanske det bara var jag som va för trött för att riktigt orka konsentrera mig ordentligt.
Men verkade sjukt soft att kunna ''bygga'' upp sina egna drömmar precis som man ville. Önskar att man kunde göra så i verkligenheten, men då skulle väl jag ''sova'' 24/7 :p

Har man annars gjort denna vecka då?!
Varit på Communicare, gått på stan..Shoppat loss en massa med Lillemor :)
Varit på möten...Ska även på möte imorrn med. Känns som att det ända jag gör nu för tiden är att gå på möten :/
Hmm, men man får väl hoppas på att alla dessa möten man går på kan hjälpa en och leda till något bättre :)
Positivt tänkade är viktigt just nu!

Men nä, nu ska jag sluta att yra.
Och kanske göra något annat :)
Haha..

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: