100921

kategori: My Life | skrivet: 2010-09-21 | klockan: 22:55:16
Har man gjort senaste tiden då!
Jag har festat, blev fest på måndag kvällen.
Tequila is not the shit kan jag säga.
Snacka om karatefylla, kommer knappt ihåg något :/
Vaknade upp på tisdagen med stans baksmälla, eller rättare sagt..den kom senare på dagen!
Där emot så hade jag blåmärken lite här och där på kroppen, sår på ena knät, öm i pannan efter att ramlat in i en dörr!! Ja, precis...KARATEFYLLA! Och nej, jag brukar inte bli så full...
Baksmällan kom som sagt senare på dagen, och höll i sig fram till 11 på kvällen.. Ingen höjdare direkt.
Tack till Rajje som kom och tog hand om mig på kvällen :)

Tisdagen spenderades mest med Rajje, va en sväng hemma också.
Blev även en bakisfika i Linköping :)
Haha.. Sen film hemma, dock kommer jag inte ihåg vad vi såg för film!?

Onsdagen blev det ugång med Rajje, Linus & Tim.
Hugo, dock va det sjukt segt och tråkigt.
Så blev film istället, Salt :)

Torsdagen...Inget speceillt alls, lugn dag!

Fredagen va jag på möte på Communicare.
Va hemma hos Glenn en sväng och hälsade på och pussade en massa på Kevin♥
Blev överbjuden till Zelia på mat, gott va det :)
På kvällen va man hundvakt...

Lördagen, spenderades med Rajje & Jonny!
Blev fest hemma hos någon (Linus tror jag han hette), spelade biljard sen blev det utgång till Svea Skeppet .

Och i söndags va det bara allmänt lungt.
Åkte hem till Glenn, hämtade Kevin och passade även på att vara lite social med Glenn också :)


Ja, det är väl det man gjorde förra veckan.
Då det inte blev någon uppdatering överhuvdtaget :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: