Jävla dagis!!

kategori: My Life | skrivet: 2010-09-22 | klockan: 17:52:24
Hmm, idag blev jag riktigt lack när jag kom till dagiset faktiskt.
Besviken & sur!

När jag kommer till dagiset idag för att hämta Kevin, så är dom ute och leker i det fin vädret.
När jag kommer närmare så ser jag att Kevin's byxor hänger nere vid knäväcken... Hans resårband på byxorna har ''gått upp''. Och för några veckor sen, då Glenn hade Kevin. Då hade dom slitit sönder resåren på byxorna, så det va trasigt. Så det fick jag laga!!
Men det som stör mig är att dom inte kan fixat resårbandet, istället så låter dom Kevin springa omkring med byxor som hänger nere vid knäna.
Då när Glenn såg att dom hade slitit sönder resåren sist, så källde han ut dem ordentligt.
Och jag kan bara inte fatta hur dom inte kan tänka pått, med tanke på hur vanligt det är med att ha resår band i byxorna på barnkläder. Och att dom borde ju se de när dom byter blöja och grejer på barnen.
Och dom bryr sig inte!

Andra saken jag stör mig på är att när jag kom så va Kevin i sandlådan och lekte med hink & spade.
Sand & vatten...Mmm, inget fel med det alls.
Men det är fel när han börjar dricka vattnet som är i hinken, sandigt, geggigt & äckligt!!
Usch, och fröknarna bara strår där och pratar och bryr sig inte för 50öre.
Det gör mig riktigt förbannad!!
Tänk om Kevin skulle bli riktigt sjuk av det där, då är det ju deras fel.

Vet, det finns ''många'' barn dom ska hålla reda på. Men det är ju inte direkt så att det är 1-3 lärare där på gården...Nej, det är 5-10 stycken, men ändå så stor dom bara och snackar en massa skit med varanndra. Och bryr sig knappt om ungarna.

Dålig stil helt enkelt av dem!
Emelie

Hej! Mitras vän här.. Mitt ex dotter går på samma dagis som Kevin och jag har också dåliga erfarenheter av personalen på det stället. Tycker många av dem (speciellt de äldre) struntar totalt i barnen o är där som om det vore ett kafferep de var på hela dagarna. De har ingen koll på ungarna och verkar inte bry sig. Mitt ex dotter äter ständigt sand. O personligen anser jag att det kanske vore en idé att försöka få barnen att sluta med det. Hoppas det blir bättre för er!

2010-09-23 @ 16:56:50
Anna

Tråkigt man får skämmas över personalen skulle jag varit dig skulle jag ringt chefen och berättat hur de beter sig för de ska inte ha betalt om de inte sköter sitt jobb! bästa vore om det händer igen filma med din mobil visa chefen och då får personalen på huvudet så de heter duga. hoppas de skärper till sig! stå på er ! mvh Anna

2010-09-24 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: