Allmänt

kategori: | skrivet: 2008-12-30 | klockan: 21:41:53

Hur bor du:
I en 3:a

Brukar du komma i tid:
Ja, för det mesta

Hur lång är du:
1,56

Kan du laga mat:
Haha, är väl inte direkt min starka sida. Men om jag brukar göra mitt bästa :)

Vad jobbar du med/pluggar du:
Just nu är jag mammaledig

Vad har du på dig just nu:
Ett par svarta legins, och en svart tunika. Och en tröja, fryser lite...

Har du någon fobi:
Maskar, larver & tusenfottingar

Hade du en bra kväll igår:
Japp, den var super bra

Vilket är ditt senaste inköp:
Mat, om det räknas?

Din favoritdryck på morgonen:
Apelsin juice, eller te

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Föräldrarpennigen

Har du sovit i din egen säng inatt:
Japp

Vad hade du sönder senast:
Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg

Vem snackade du med senast:
Om det gäller telefonen så var det pappa min :)

Varm favoritdricka:
Te, eller varm O'boy

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Coca Cola Zero

Alkoholhaltig favoritdricka:
Orgasm ;)

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Haha..det kommer jag inte ihåg eller :P

Saknar du någon just nu:
Ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Haha...Finns rätt många saker :P

Någon jag stör mig på:
Ingen just nu

Intressen:
Familjen, vänner, shoppa, fika...Ja, det gamla vanliga

Senaste person du kramade:
Glenn

Senaste person du ringde:
Mamma

Senaste person som ringde dig:
Pappa

Vad drack du senast:
Glögg

Vill du ha barn:
Ja! Har ju redan en liten pojke här..2 månader gammal :)

Längtar du till din nästa födelsedag:
Ja

Har rakat dina ben någon gång:
Ja

Är du sugen på något nu:
Japp

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Dricker inte kaffe

Använder du hudkräm:
Japp

Attraheras du av män med skägg:
Nja, kanske inte direkt...

Micro-pop eller poppa själv:
Micro-pop, går fortare :D

Brukar du baka:
Ibland

Röstade du i det senaste valet:
Nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Absolut, har aldrig varit bättre

Vilken låt lyssnade du senast på:
Pussy Catdolls - When I Grow Up

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Ja, min pojkvän Glenn ;)

Vad tycker du är äckligt:
En massa saker

Har du pengar på mobilen:
Abonnemang


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: