Helt klar :)

kategori: My Life | skrivet: 2008-12-26 | klockan: 21:39:37
Nu är jag helt klar med bloggen, så himla skönt :)
Eller...nj ljög jag ju faktiskt!! Har ju headern kvar, ska se om jag får tid och orka till någon dag och fixa till någon fin?!
Annars kanske det finns någon snäll person som läser min blogg som kanske kan hjälpa mig att fixa en?! ;)

Sitter och kollar på Gladiator just nu...men försöker att skriva lite också. Fastnar i filmen lite då och då...
Den är ju ganska bra faktiskt :D
Samtidigt medans jag håller på med allt detta så är jag super trött i ögonen också, känns som att dom håller på att stängas igen hela tiden...Sådär...blink...blink..blink!

Tänkte skriva lite om hur julen har varit och så, men känner att mina ögon inte riktigt orkar med det nu. Så ska ta och lägga mig till rätta här i soffan och mysa till det lite.
Men jag lovar att jag ska skriva ett inlägg imorrn, eller så fort jag kan och orkar om hur min jul har varit :)

Natti natti
Malin

Tack så mycket för dina fina ord! <3 Du har rätt i att det är många som frågat om jag kan/vill rita av dem. Särskilt nu på senaste tiden. Det har ju fått mig att fundera, jag kanske kommer börja ta beställningar, vet inte om jag kan göra det gratis när det blir fler och fler som frågar. Jag får ta och skriva ihop ett inlägg när jag bestämt mig.



Din pojke är hursomhelst otroligt söt! Jag blev faster för också ungefär två månader sedan, och det är så himla mysigt med såna små! Kram!

2008-12-26 @ 23:32:23
URL: http://mejlajn.blogg.se/
H *

- detsamma : )

2008-12-27 @ 00:32:02
URL: http://merei.blogg.se/
H *

- well som jag skrev i inlägget så är det en 50 / 50 film , den var bra men inte så värsta skitbra men tycker du ska se den för keanu är riktigt grym skådis. haha visst kan vi det : )

2008-12-27 @ 00:50:31
URL: http://merei.blogg.se/
H *

- oh yes man kan säkert ladda ner den : ) haha lungt.

2008-12-27 @ 01:25:23
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: