Julafton

kategori: My Life | skrivet: 2008-12-28 | klockan: 22:21:05

Dåsa, nu ska jag ta och berätta om hur julen varit :)
Kan börja med att säga att detta var den första julen som vi firade som en familj. Jag, Glenn & våran lilla ängel till son Kevin.

Julen började iallafall med att vi vaknade vid 11 tiden, gick upp och gjorde iordning oss för att åka hem till Glenns föräldrar. Cotte kom och hämtade oss vid 1 tiden, och vi åkte ut till Ljunga :) Glenn storebror Jerry, hans 2 barn & flickvän skulle också komma ut till dem. Men dem kom 1 timme för sent, så vi fick ju sitta och vänta på dem, det var ju lite små segt. Men när dem kom iallafall, så satte vi oss ner och åt en massa god jul mat och drack julmust.
Klockan 3 så kollade vi så klart på Kalle Anka och hela gänget. Efter det så kom tomten med alla julklapparna.

Sen vid 6 tiden så åkte vi hem till min mamma ( 1 timma försenade pga. Jerry! ) Där vi åt ännu mera god julmat. Öppnade lite mera julklappar och firade julen :)
Mamma fick vara barnvakt åt Kevin resten av kvällen!
För att jag & Glenn bestämmde oss för att följa med några kompisar ut till Wasa och festa lite.

Vi två åkte hem, och strax efter att vi kommit hem så kom Jimmy, Matte & Arkan upp till oss. Och det blev festligt värre :)
Senare på kvällen så blev det Wasa som bestämmt, och det var riktigt roligt. Träffade en massa vänner där, och alla kom fram och sa '' Grattis'' till än. Dom sa ju även '' God Jul '' också :D
Men grattis var ju eftersom att vi har blivit föräldrar!
Saknade Kevin hela tiden, redan från första sekunden jag gick ut från mammas lägenhet... Men det var både skönt & roligt att få komma ut lite träffa kompisar och kunna slappan av :) Har ju inte varit ute på över 11 månader, så det var ritkigt roligt.

Så här söt var Kevin på julaftonen iallall :)  


Så, nu har jag skrivit om hur våran första julafon som familj varit :)
Helt underbar!

Den bästa julaftonen jag någonsin haft i hela mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: