Morrn morrn

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 16:56:12
Vaknade kl.7 imorrse, lite små segt måste jag säga! Men vad ska man göra? Kan ju inte direkt somna om heller :(
Känner mig inte direkt utvilad heller för den delen, blev väldigt dåligt med sömn inatt. Vaknade flera gånger i natt och hade problem att somna om. Hade halsbränna och sura uppstöttningar hela natten, inget skönt alls ju :(
Ont i magen också, så det var lite oroligt i natt. Men fick väl kanske 4-5 timmars sömn...
Får ta igen det sen :D
Sitter och kollar på Vakna med The Vocie just nu, har inget vettigare för mig. Plus att det inte finns så mycket annat och kolla på. Men det gör inget, är rätt bra ändå :D
Haha!

Hoppas verkligen att den där jäkla rörmokaren kommer idag alltså, annars blir jag sur!
Nä, nu ska jag äta upp min yoggi, sen så ska jag diska :)

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: