Onsdag kväll

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 17:32:53
Då sitter man här i soffan och kollar lite på tv.
Make me a supermodel
Verkar rätt bra, lite små knäppt att dom slängde sina kläder och brände upp dem?! Men annars så tycker jag om såna här '' modell'' program...
Idag har man inte gjort så mycket vettigt direkt. Mest bara varit hemma och tagit det lungt. Kollat på film :)
Jimmy komförbi på en liten fika. Sen så kom även fastighetskötaren förbi och fixade klart i badrummet ! Så nu är badrumsskåpet upp satt och även duschdraperier och allt. Så nu kan man duscha ordentligt och även plocka upp alla badrumssaker...smink och allt :D
SUPER NAJS!!
Zarah komförbi med mina filmer också :) Har saknat dom lite, hehe... Men det var kul att hon komförbi, saknat henne ju :( Var sååå länge sen jag träffade min lilla baby girl. Synd bara att hon inte kunde stanna så länge!
Men hon har förlovat sig nu och allt. Wiii så roligt, glad jag blir för hennes skull :D

Idag har det gått exakt 38 veckor...SKITTT!! Jag vill att den lille ska komma nu!!

Over and out
Sanna

God jul :)

2008-12-23 @ 17:42:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: