Ska man hitta på...

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 16:55:25
Då sitter man här för sig själv och väntar på att den där jäkla rörmockaren ska komma i år! Längtar ju så tills vi kan använda vårat badrum, kunna ta en dusch...gå på toa :D
Haha!
Men han kommer ju aldrig ju!!
Det är ju bara honom som man sitter och väntar på just nu...Men ingen rörmockare än...*suck*. Trött man blir på att vänta då. Men vi har iallafall fått ett nytt fint badrumsskåp iallafall :D
Det är ju alltid roligt...Hahaha.
Pappa var upp en sväng, skulle hämta min nyckel till min cykel. Så att han kan ställa ner den i källaren hemma hos sig. Är ett jädra tjat om den där cykeln alltså...
Men,men inget som jag behöver tänka på nu ändå :P
Hihi..
Nä, nu börjar det bli lite små tråkigt att sitta här känner jag...
Får ta och gå en runda i lägenheten..Heheh..

Hepp hepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: