Söndag den 28 december 2008

kategori: My Life | skrivet: 2008-12-29 | klockan: 00:00:29
Sitter och kollar på Sagan Om Ringen - Sagan Om De Två Tornen, har inte en anning om hur många gånger jag har sätt dessa 3 filmer :) Man kan dom ju utantill i huvdet ju. Men finns ju inte så mycket annat vettigt att kolla på :P
Älsklingen sitter här brevid mig med sin dator och spelar lite spel på nätet. Och lill pyret ligger i mellan oss och sover så sött så :)
Idag har vi inte gjort ett piss...Mamma kom upp på förmiddag med Kevin, hon hade varit barnvakt åt honom över natten :)
Annars så har vi bara varit hemma och myst :)
Städade och plockade iordning på alla mina kläder som låg slängda på golvet i sovrummet...Har inte orkat med att göra något annat heller. Har så jädra ont i halsen, snorig börjar jag bli också. Men det är ju förkylningstider som går nu, så det är ju inget konstigt! Däremot är det ju inte så värst roligt att vara dunderförkyld på nyårsafton :(
Men, jag ska göra mitt bästa för att inte vara det :D

Igår så kom Martin & Malin upp till oss, vi spelade lite Wii. Klockan .21 så hade vi bokat en bana på Hugo Bowling, så ditt gick vi och spelade. Var riktigt roligt, har inte spelat riktig bowling på flera månader nu, så det blev väl lite extra roligt :)
Plus att det var ett bra tag sen man träffade M&M :)

Efter att vi spelat klart så gick vi hem till oss igen, satt och små festade lite. Sen så blev det Wasa..
Men Martin (som vanligt) blev kanon full...Började bråka med vakten när vi stog i kön påväg in ditt...Så han kom ju inte in så klart!!
Typiskt honom!!!
Så det blev bara jag & baby som gick in..M&M gick hem!
Men vi träffade ju som vanligt en massa folk där som man kände :) Men vi var inte där så länge..För att det var så mycket folk där just den kvällen, jätte trångt. Så vi gick hem igen..
Vi fick med oss Anders hem :) Så när vi kom hem hit så spelade vi 3 lite Wii och dom drack lite.
Själv så satt jag och drack te, som att jag hade så himla ont i halsen. Och inte ville dricka, hade bara druckit 1 cider på hela kvällen. Kände inte för att dricka alls...
Men iallafall, sen så kom Anders brorsa upp plus 2 kompisar till dem.. Åt lite Mc Donald's som dom köpt med till oss. Sen strax efter det så drog alla.
Skönt vad det också, tyckte jag :D
För att klockan var bortåt halv 4 och jag var super trött!! Så det blev bara att gå och lägga sig direkt :) och det var sååå skönt!!

Men nu så känner jag att, nää! Nu får det vara nog. Nu har jag varit ute 2 gånger och haft det roligt. Inget mera på ett tag, vill inte lämna bort Kevin till mamma längre. Nu ska jag vara hemma med mina fina älsklingar och bara mysa :)
Och bli frisk!



Kiss Kiss // S
Hanna,

Sv:

haha,

vad lätt det är att missförstå varandra ändå ;)



/H,

2008-12-29 @ 02:45:13
URL: http://skogaleen.blogg.se/
Malin

Självklart så ska jag länka, men hur gör jag det??



haha

2008-12-29 @ 10:41:36
URL: http://redheaded.blogg.se/
josefine

svar: jo börja premenuera du bara :) jag gör det på din nu iaf. puss

2008-12-29 @ 17:31:48
URL: http://kkarbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: