Söndag den 5 Oktober 2008

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 16:58:45
Söndag idag, och riktigt höstväder ute idag. Regnigt och blåsigt ute, ser lite små kallt ut också. Har ju inte en anning om det är det, som att jag inte har varit ute idag. Men när man står i fönstret och kollar ut så känner man ju att man inte vill gå ut :P
Har mest bara softat idag, suttit och kollat på film och myst för mig själv. Glenn har legat i sängen och varit bakis stort sätt hela dagen. Hahah, självförvållat :P
Men nu så sitter vi här båda två och glor på tv, inget vettigt just nu att kolla på. Men ikväll så fanns det några frilmer att välja imellan :)
Victoria

Trist väder :/ här har vi snö och minusgrader :D



Besök gärna min blogg och ha en riktigt god jul :)

2008-12-23 @ 17:06:35
URL: http://vicss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: