SUCK!!

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 16:55:51
Ååååååååååååååååååååååå, vad segt!!
Den där rörmockaren kom ju aldrig!! Fy fabian alltså...Ringde till hyresvärden vid halv3 tiden och sa att han inte hade kommit än! Dom sa att dom skulle ringa, sen så gick tiden...Klockan blev halv 5, då ringde jag igen och sa att rörmockaren inte hade kommit. Då så skulle han ringa igen och kolla. Strax efter det så ringde han upp och sa att han hade pratat med honom. Han hade sagt att han inte hade haft tid idag ( han var inbokad för att komma hem till oss idag ), men att han skulle komma imorrn. DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!!
Men iallafall, hyresvärden sa att det var första gången dom anställde honom som rörmockare...Och att dom aldrig mer skulle anställa honom igen :P
Hahaha!!
Det är ju inte deras fel att han inte kommer, så man ska ju inte vara sura på dem. Bara på den där jädra rörmockaren som inte kom!!
BAJS PÅ HONOM!!
Hoppas iallafall verkligen att han kommer imorrn, annars så blir jag inte glad!!

Nä, nu är iallafall Glenn hemma och det är ju alltid lika roligt. Slipper jag sitta här för mig själv och glo :P

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: