Torsdag eftermiddag(kväll)

kategori: Inlägg från min gamla blogg | skrivet: 2008-12-23 | klockan: 17:36:08
Nu är klockan 17.03...*pip*...Hahaha! Inget speciellt för mig just nu. Ny duschad och fräsch :) Så himla härligt!
Glenns mamma kom upp en sväng och tog en lite kopp kaffe och snackade lite skit. Gick med henne en sväng på stan och kollade lite granna. Hon köpte även en liten inflyttningpresent åt oss, ett jätte snyggt medicinskåp från Lagerhuause :) har tuvärr ingen bild på det, men ska se om jag kan fixa fram det sen ;)

Imorrn blir det att åka och handla lite mat med pappa, får se om mamma följer med. Hon hade lite saker att fixa med hemma!
Borde se om jag också kan få lite ordning på saker och ting i badrummet, men orkar inte riktigt med det just nu. Men det är väl så när man är höggravid och sjuker samtidigt?!
Jaja, nu ska jag softa lite...glo på tv :D

Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: