22 September

kategori: My Life | skrivet: 2009-09-22 | klockan: 10:48:38
Klockan är så mycket som 10.43, Kevin ligger och sover. Glenn är på jobbet, och här sitter jag!
Diskat har jag gjort, funderar på om man kanska ska ta och damsuga lite, men kanske bäst att vänta tills Kevin har vaknat. Så att man inte väcker honom!?
Lite onödigt..Hehe..
Får sitta här och glo så länge, eller..Ja!
Nu kom jag på vad jag kan göra..Jag kan ju göra iordning mig lite..Haha, fan vad smart man får vara ibland :)


Se om Lasse kommer upp en fika sen idag, Glenn skulle ringa till honom efter att han slutat jobbet. Sen så ska jag träffa Malin, kolla på några exempel som hon har gjort på våra inbjudningskort som vi ska skicka iväg snart!
Ska bli riktigt kul att ha denna fest, ser jag framemot :)
Men det är ju inget höjdar vädet ute, bara tanken på att man ska gå ut gör ju att man vill lägga sig under täcket och gömma sig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: