28 September

kategori: My Life | skrivet: 2009-09-28 | klockan: 10:01:48
Måndag idag, ny vecka, nya tag...som man brukar säga!

I fredags blev det lungt.
Glenn åkte ut till Arkösund, till en jobbarkompis.
Grillade & drack lite.
Båda vi var bjudna dit, men jag vill inte åka dit och ta med mig Kevin när vi skulle dricka. Och vi hade ingen barnvakt åt Kevin, så blev att jag stannade hemma istället :)
Men fick sällskapp av pappis min en stund på eftermiddagen/kvällen.
Glenn kom hem vid 2 tiden på natten!
Han skulle igentligen har sovit över där, men han som bodde där däckade vid 5-6 tiden, så Glenn satt där och glodde med hans fru (som inte kan svenska, så man måste prata engelska med henne). Så Glenn fick lite långtråkigt, så han åkte in till stan och festade istället..

I lördags så var det min tur att få gå ut och ha mitt skoj och Glenn fick sitta hemma och glo :P
Va på förfest hemma hos Marre & Krollis, med Malin och Lisa :)
Riktigt mysigt...Sen blev det Palace, träffade min gamla chef & resten av gänget som jobbar på Golden Bangkok.
Så blev att sitta VIP med dem och pimpla drinkar.
Blev lite väl mycket för mig, så blev rätt fuller..Men sen så kanske det inte är så överdrivet smart att blanda alkohol & medicin (som jag då gjorde)!
Kände iallfall att jag va lite för fuller, så gick hem vid halv 2 tiden :)
Men blev ändå en lyckad kväll!

Söndagen blev lugn, satt mest och degade framför datorn/tv.
Blev en liten kortis promenix till ica :)



Idag har jag inte en anning om vad man ska hitta på!?
Inget vidare vädet ute för att gå på promenad, men ska väl se om jag kan hitta på något skoj.
:)



Puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: