100813

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-13 | klockan: 21:06:10
Fredag den 13:e Augusti idag, läskigt!!
Haha, otursdag...Nja, kan inte direkt säga att jag inte har haft någon otur idag.
Förutom att jag inte har något sällskap ikväll, haha..skoja ;p

Har varit en sväng hemma hos Rajje och hälsat på.
Blev bara en liten snabbis där, han höll på att packa för fullt inför flytten.
Och Kevin levde rövare som bara den, så orkade inte stanna så länge...
Så gick hem och la Kevin, han somnade som en stock efter att ha hoppar runt i Rajje's säng!!
Haha...Roligt som bara den hade han iallafall :)
Själv satte jag mig och kollade på Karate Kid när jag kom hem.
Helt okej filmen, måste då säga att den är mycket bättre än dom gamla karate kid filmerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: