100820

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-20 | klockan: 23:10:21
Fredag kväll, sitter här och kollar på Sagan om Ringen!
Vet inte hur många gånger jag sätt den/dom filmerna...

Idag har jag haft mitt fina ♥ hos mig hela dagen, Kevin alltså :)
Eller, inte riktigt ''hela'' dagen, men från 15 idag iallafall. Gick en sväng på marknaden med mamma och hennes vännina, pappa va också med en liten stund.
Åkte kaffekopparna med Kevin, han tyckte det va jätte roligt :) Mamma tog kort med sin mobil, men glömde kolla om hon fick något bra..så har dock inget att bjuda på :(

Kom hem från staden strax efter 16 tiden, la Kevin vid 17 tiden...och somnade själv på soffan!!
Vaknade vid halv 7, av att Rajje ringde och väckte mig. Men det va ju ändå bra det, va liksom inte tänkt att man skulle sova så länge. Kevin sov så sött i sängen sin, ville verkligen inte väcka honom. Men va ju illa tvungen, annars skulle han väl förmodligen inte sova så mycket under nattens gång.
Satt och myste med Kevin i soffan och kollade på tv, vid halv 22 tiden så gick vi ner till stan(igen) och möte upp Emma, Jimmy & Benjamin, kollade på fyverkerierna.
Sen blev det att traska hem, la Kevin direkt...Kom ju hem för typ 30 minuter sen! Så han somnade på direkten :)
Och själv så sitter man här nu, funderar på att sova strax. Men känner ändå för att blogga lite, har rätt mycket som jag vill skriva om helt plöstligt. Speciellt nu när jag har börjat ''öppna'' upp mig mera här i bloggen. Men är lite osäker på om jag orkar :P
Haha, ska fundera på saken...Om det kommer ett inlägg till eller inte, ja det märker ni ju! Om inte annat så kommer det någon annan gång.

Hoppas iallafall att ni haft en bra fredag?!

Puss puss
Marcus Å

Jag hade en underbar fredag! Händer idag då? :)

Kram

2010-08-21 @ 10:01:16
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: