100822

kategori: My Life | skrivet: 2010-08-22 | klockan: 17:19:58

Söndag idag, har inte gjort så mycket vettigt idag!
Va och hämtade Kevin hos Glenn strax innan halv 13 tiden, gick hem och la honom för att han hade bara sovit 3minuter & Glenn hade väckt honom bara för att jag skulle komma. Så han va trött & halv gnällig när jag kom och hämtade honom. Men han somnade som en stock när vi kom hem :)
Själv satt jag mest och glodde runt på nätet under tiden han låg och sov!

Gick till ICA efter att Kevin vaknade. Handlade lite mat sen blev det hemåt och laga mat :)
Pasta & bacon, sjukt enkelt och lätt...Och snabbt också går det, orkade inte ställa mig och laga värsta måltiden när man är helt själv. Är ju det tråkigaste som finns ju :(
Men fick iallafall sällskap vid matbordet av Kevin!
Hihi...

Ja, sen har man väl inte gjort så mycket mera idag.
Ska väl se om jag kan plocka lite här hemma och så :)


Nu till gårdagens äventyr!
Haha, eller vad man nu ska kalla det ;p

Dagen började med att man gick upp vid 7 tiden med en piggelin Kevin. Satt och kollade på tv och mest va super trött...Haha! Vid 12 tiden kom Glenn och hämtade honom, och jag gjorde iordning mig lite inför dagen.
Gick hem till Rajje, där vi låg i hans säng och halvsov! När han hade piggnat till och gjort iordning sig så begav vi oss till Max för att få i oss lite mat. Peter kom även dit och gjorde oss sällskap. Peter skjutsade upp mig & Rajje till spiralen parkeringen där vi möte upp Linus & Pabi, gick någon meter eller 2 och möte upp Jonathan & en till kille!
Är ju så pinsamt dålig på namn alltså...
Iallafall, vi gick en sväng på marknaden och glodde.
Efter det blev det att stressa hem och göra iordning sig, och sen bege sig hem till Peter där det vankades fest ;D
Yes!
Henka va där också...Tydligen så har vi några lektioner tillsammans i skolan, så det va kul att lära känna honom lite också :)
Sen så kom Matte och 2 till upp till Peter...Rajje kom också upp en sväng :)
Satt där och drack och hade det trevligt, klockan tickade på. Och sen va det dax för oss att bege oss neråt staden.
Vi hade väl tänkt att gå till Hugo's, men när vi väl kom dit...
Ja!! Då va det ju KÖ!! Som bara den, ingen lite kö heller...Till Otten va det samma sak, men vi ställde oss där och såg glada ut!
Men kände att jag inte orkade stå där i kö och glo för att hinna vara där inne typ 1 timme! För om man skulle stå kvar i kön, då skulle man minst få stå 1 timme innan man kom in iallafall :(
Så vi drog till Svea Keppet istället, men ja där...SÖG det!
Satan alltså, så segt och tråkigt där. Och dom spelade sjukt dålig musik igår också. Vet ej fan vad det, lätt typ som viking musik eller något åt det hållet. Om det nu finns något som heter det, haha...Dåligt va det iallafall :(
Inget roligt alls, så ja...Vi drog vidare, blev hem till Rajje. Där blev det film, själv så var jag så sjukt trött & full så jag deckade totalt!
Haha..moget, eller inte...

Ja, det var gårdagen :P
Mitrus

HAHAHA vikingmusik!!! hahaha!

2010-08-24 @ 21:38:02
URL: http://mitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: