Dag 12, 13 & 14

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-27 | klockan: 19:50:10

Den/Dom bästa dagarna detta år!

Oj, denna punkt va ju lite små seg.. Då mitt liv är som det är, har jag inte så många ''roliga'' dagar som jag kommer ihåg. Kommer mest ihåg alla tråkiga dagar :/
Så emo jag låter... Men ska försöka tänka till!

När Kevin fyllde år, såklart!
Dock hade jag inte honom den dagen, men träffade honom ändå =)
Alltid roligt när ens ♥ fyller år.
När vi firade jul hemma hos mamma, nu för några dagar sen. Det va en bra dag också, va riktigt mysigt att ha hela familjen samlad :)


Den/Dom värsta dagarna dett år!

Som jag skrev nyss, så har jag ju mest haft ''dåliga'' dagar detta år...
Så jag vet inte riktigt vilken dag jag ska nämna, eller om jag överhuvtaget vill gå in på skiten!
Så hoppar faktiskt det :p


Vad du önskar dig i julklapp!

Så vad önskade jag mig i julklapp?!
Jo, precis det jag fick ;D
Haha... Va inte så värst mycket jag önskade mig detta år faktiskt...
Men önskade mig den där smink paletten från Eleven.se (tidigare inlägg), fick jag av Rajje i julklapp =)
Önskade mig även ett våffeljärn, OBH Nordica (Chili). Den röda serien de har, fick en brödrost förra året i den serien av mamma & pappa. Så önskade mig då ett våffeljärn detta år.. Tycker om den serien, och vill gära ''matcha'' sakerna. Så det fick jag av mamma & pappa i julklapp. Plus att jag hade sagt till mamma att jag önskade mig smink, så fick ytterliggare en smink palett med ögonskuggor från mamma :D
Åå, önskade mig även ett par varma tofflor. Då mina hade gått sönder, så fick även ett par nya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: