Dag 3.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-07 | klockan: 15:06:11

Dina närmase vänner & hur ni känner varandra!

Då har man kommit till den 3:e dagen, nu är det dax för den punkten som jag längtade så efter (igår). Men nu när jag väl sitter här och ska skriva, då står det nästan lite stilla. Eller det är väl kanske fel ord, men igår så visste jag exakt vilka jag skulle välja. Men nu, så känns det som att man valt bort någon.. Men har inte så många nära vänner, och ni som är det... Ni vet vilka ni är, och jag hoppas att ni inte tar illa upp vid er att jag inte skrev med er här i detta inlägg.
Hoppas att ni vet att ni betyder mycket för mig ändå!






Ida har vi då först och främst. Hon är MIN älskling, min ängel mitt allt. Skulle inte klara mig utan henne.
Vi har känt varanndra i 5-6 år, lärde känna varanndra då vi båda jobbade på Mobilgruppen tillsammans. Det roliga med våran vänskap började med att vi hatade varanndra...Och allt pga. killar!! Haha.. Men hatet har byts ut till kärlek istället :) Vi är så sjukt lika så det inte är sant, vi tänker lika dant & är lika knäppa båda två. Vet inte vad jag skulle göra utan hennes stöd & vänskap!
Älskar dig gumman♥






Glenn... Mitt ex, pappa till våran underbara son Kevin & även en av mina bäsa killkompisar! Hur länge vi känt varanndra kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg, visste vem han va innan vi ''lärde känna varanndra''. Och detsamma för honom! Men om man ska räkna från när vi lärde känna varanndra så är det väl 2-3år.
Är så glad över att vi fortfarande har en sådan underbar relation till varanndra. Vi kan verkligen prata om allt, och hans finns alltid där för mig när jag behöver honom.
Jag kommer alltid att finnas där för dig!






Peter, har vi här då... Min närmaste killkompis :)
Kommer dock inte ihåg om vi lärde känna varanndra förra året eller om det va detta år!? Minnet är bra med kort på mig! Men är glad över att jag har honom... Han är verkligen min klippa här i livet. Han finns alltid där för mig och ställer upp för mig. Kan prata med honom om mina problem och detsamma för honom. Känns så skönt att veta att han finns där för mig.






Och så har vi även Lillemor :)
Lärde känna henne nu detta år, bara för några månader sedan också för den delen :p Vi träffades genom Communicare.
Vi fick väldigt bra kontakt rätt fort, och det känns underbart att jag lärt känna denna underbara människa. Och hon får mig alltid glad och jag känner mig väldigt positiv när jag är med henne. Hon får mig att känna mig behövd & viktig. Och den känslan är underbar, precis som hon är. Är glad över att jag träffat henne och hoppas på att våran vänskap kommer hålla i många år framöver :)
Tycker om dig gumman!


alex

Jo det är mkt bättre den här gången, känner mig iaf som en människa:P tror att det är en pojke eftersom det är så annorlunda, men vi får se:D



Hoppas du får en fin jul=)

kram

2010-12-07 @ 17:06:26
URL: http://spyfrugan.blogg.se/
Sanna

Hej! Man kan aldrig ha för många vänner men det är bara några få som ändå finns lite närmare hjärtat än andra :)



Ska ta det här och skriva ner lite om några ;)

Hoppas allt är bra med dig vännen, får ses och ta en fika någon dag eller så om du vill och kan..skulle vara trevligt lära känna dig lite mer:) Kramar

2010-12-07 @ 18:21:22
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Ida

Men åhh...fick ärligt tårar i ögonen! Älskar dig gumman!! Du e BÄST! <3

2010-12-07 @ 19:23:07
URL: http://idaahl.blogg.se/
Anonym

heter hon lillemor?!? öhm

2011-06-23 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: