Dag 5.

kategori: My Life | skrivet: 2010-12-19 | klockan: 22:57:38

Berätta om dina intressen och vad som kännetecknar dig bäst


Då har man kommit till punkt 5 på listan!
Så nu är det dax för mig att berätta om mina intressen & sådant skoj :P
Har väl faktiskt inte direkt något intresse, som en del andra har...ex. rida, träna osv.
Är en vanlig tjej/mamma som tycker om att umgås med mina vänner, shoppa och fika.
Festa till det då & då också såklart ;D

Ett intresse som jag har haft länge är väl smink, har dock då aldrig riktigt vågat gå in pått så mycket. Genom att testa nya saker och sådant. För att jag kännt mig lite osäker på hur man ska sminka sig & allt det där. Men nu på senaste tiden, då har jag verkligen gått in fört. Och det är riktigt roligt måste jag säga :)
Är inte så super duktig pått, men alltid roligt att testa nytt & lära sig.
Tycker om att läsa böcker, gärna självbiografier. Tycker att sådan böcker är riktigt bra & spännande, samtidigt som det känns som att man lär sig lite utav det som står i böckerna för den delen också. Shoppa, som jag skrev förut. Det är väl något de flesta tjejer tycker om att göra, och kanske räknar in som intresse?!

Vad som kännetecknar mig!
Det va ju då inte lika lätt att komma på känner jag :/
Hmm, rosa är väl nästan det ända som jag kan komma på...Haha! Nja, skoja lite... Eller, igentligen inte. De som känner mig vet att ja älskar rosa. Men är ju inte direkt så att jag jämnt går omkring med något rosa, men det är väl lite något som kännetecknar mig.
Och just nu det enda som jag kan komma på också!
Min hjärna går inte direkt på högvarv just nu...Haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: