Ett tag sen...

kategori: My Life | skrivet: 2010-02-23 | klockan: 20:56:01
Va ett tag sen jag ''skrev'' ett inlägg nu!
Så tänkte att jag kunde slänga iväg ett :p

Har hänt rätt mycket saker, men ändå inte..
Inget som jag tänker ta upp här på bloggen iallafall!

Har man gjort idag då?!
Hmm, lämnade Kevin på dagiset vid 9 tiden.
Gick hem, nördade lite vid Facebook :)
Körde ett Zumba pass.
Vid 1 tiden kom mamma upp, vi gick och hämde Kevin på dagiset vid 2 tiden.
Gick till donken åt lite mat, sen så gick vi en liten snabbis på stan.
Kollade på lite vårkläder till Kevin :)

Kom hem, la Kevin ett tag.
Sen när han vaknade så gick vi ner till video affären och kollade lite.
Va så sjukt sugen på choklad!!
Haha..så köpte lite choklad & läsk.
Blev även 4 filmer också :P

Bröllopsduellen, Fired Up, Fast & Furious & Yes Man

Så nu har jag några filmer att kolla på :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: