Haha..

kategori: My Life | skrivet: 2010-02-25 | klockan: 22:46:57
Då har man lyckats slänga iväg 5 inlägg och bara
Tokio Hotel ;)
Rätt nöjd måste jag säga :P
Haha, va ju ett tag sen jag skickade iväg ett inlägg om dem nu!
Så, va väl på tiden.

1 vecka kvar!
Helt sjukt
Bara tanken gör mig yr i huvudet..


Har man gjort annars idag när..Än att shoppat lite böcker?!
Inte så mycket, bara suttit här hemma och glott, busat med Kevin :)
Zelia kom upp en liten sväng, lämnade lite filmer hon lånat av mig.
Passade även på att snacka en massa skit också, det vi tjejor är bäst på :p
Sanna

hahaha jag är stor MJ - fan men inte så besatt som du är i Tokio Hotel :P

2010-02-26 @ 00:25:15
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: