Föräldrarmöte

kategori: Kevin | skrivet: 2010-01-14 | klockan: 20:48:08



Japp, så seriöst är det!
Idag har jag & Glenn varit på föräldrarmöte, snacka om att känna sig vuxen...
Näste lite små läskigt måste jag säga, kommer själv ihåg när man hade det!
Huhu..rysningar får jag när jag tänker på det...
Haha..

Iallafall, mötet va på dagiset där Kevin ska börja på nu den 18:e.
Fick lite information, om hur dagiset va uppdelat, mat, sovtimme..ja, det mesta!
Ska även skriva i ett schema där jag ska bestämma hur jag vill att Kevin ska gå, hur många timmar..vilka dagar osv.
Jisses, läsktigt..
Min lilla pojka ska börja på dagis!
Känndes ju nästan som att det va igår jag födde honom!!
Vart tar tiden vägen?
Kan någon va så snäll att berätta det för mig!
freja

wow =)

2010-01-14 @ 20:55:09
URL: http://stockholmsfreja.blogg.se/
Emma - Foto m.m.

Åhh så söt unge du har :)!

2010-01-27 @ 21:20:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: