100728

kategori: My Life | skrivet: 2010-07-28 | klockan: 19:46:20
Blev inget av att gå till Folkparken, som jag hade tänkt mig att göra idag.
Blev en sväng på stan istället!
Men tror inte att Kevin klagade, han fick en ny leksaksbil :D
Hämtade även ut mina kläder jag betsällde från Nelly.
Sjukt nöjd, dock har jag inte testat dem än...Men tror att allt sitter som en smäck. Om inte annat så hoppas jag på det, orkar inte skicka tillbaka grejerna!

Möte upp Glenn lite senare på stan, blev en sväng till McDonald's.
Sen gick vi hem till honom, laddade hem barnfilmen ''Cars'' till Kevin, som vi brännde ut senare.
Så har suttit och kollat på den nu med Kevin innan det va läggdax för honom :)

Nu blir det att mysa upp sig i soffan här för mig själv, och kolla på någon film!

Puss puss
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: så härligt =) utmärkt här :D

2010-07-28 @ 20:12:48
URL: http://vadfanskajagheta.se
ROCK N ROLL MAMMA

stan är alltid roligt!!

hoppas ni fick en bra kväll!

kram

2010-07-29 @ 00:16:27
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: