100528

kategori: My Life | skrivet: 2010-05-28 | klockan: 10:32:03
Goddagens alla fina!

Hoppas att ni sovit gott?
Här är allt bra, lite små seg bara.

Allt gick bra hos tandläkaren, blev att dom drog ut min visdomstand!
Så i onsdags så hade jag mest ont när bedövningen släppte senare på kvällen.
Igår va jag svullen till max vid kinden, såg ut som ett mongo!!
Haha..Men ingen värk, bara öm & dan pga. svullnaden.
Idag är det bättre, inte lika svullet...men ändå svullet, ser fortfarande ut som ett mongo i ansiktet.
Typ som att man har en tennisboll instoppad i kinden eller något!!
Vågar knappt visa mig ute, försöker gömma ena sidan av anisktet med håret när jag va ute igår en sväng..
Haha..hoppas verkligen på att svullnaden har lagt sig tills imorrn, annars så kommer jag fan stanna hemma!
Haha..

Sitter hemma hos Tonna just nu.
Ska väl snart göra iordning mig & bege mig hem.
Plocka lite där hemma, se om jag kan få någon ordning inne på Kevin's rum!?

Ska ni hitta på denna fredag?

Pusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: