I miss you!

kategori: My Life | skrivet: 2010-10-31 | klockan: 22:34:36



Det ordet kan betyda mycket saker, men ändå samma sak!
Man kan säga det till många olika personer... Men det har för det mesta olika betydelser när man säger det.
Jag har inte svårt alls att säga detta ord... Men vissa andra kan tydligen ha det.
Bara för att man säger det, så behöver det inte betyda något ''stark''...
Bara en enkel tanke!

Att man saknar denna person på något sätt...
Vänner, nära personer som gått bort, pojkvännen/flickvännen osv.

Sen kan det även vara så ibland, att även att man träffar en person varje dag och umgås med personen i stort sätt hela dagarna långa också... Så kan en saknad komma som aldrig förr bara för att personen är borta några timmar. Detta har hänt mig ett fåtal gånger, då man verkligen saknar en person så mycket så att det nästan gör ont i en. Och man blir hur lycklig som helst när man får träffa denna människa igen!

Sen finns även denna jobbiga saknad för nära som har gått bort.
Denna saknad, den är jobbigast av dem alla, om jag då själv får säga det!
En sådan saknad har kommit över mig, inte alls länge sen... Jag kände närheten av denna underbara människa, och saknaden kom över mig som aldrig förr... Alla minnen alla tankar, föll över en och man tappa bort allt annat som hände runt omkring en. Bara tanken på saknaden av denna människa gör mig ledsen men även varm i hela kroppen. Tanken på att personen är i himlen och kollar ner på mig, och känslan av att personen finns i min närhet och fortfarande ger mig styrka. Det är känslan som gör mig varm!

I miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: