Godmorgon/Godmiddag

kategori: My Life | skrivet: 2010-09-26 | klockan: 11:32:38
Godmiddag!
Eller, man kanske fortfarande kan säga ''godmorgon''?!
Haha, ingen koll på sådant...eller inte just nu.

Fick sova till kl.9 idag för Kevin :)
Va rätt skönt, dock att han vaknade mellan 4-5 tiden och höll på fram till ca.halv 6 på morgon, det är en helt annan sak! Men sådant är ju livet när man har barn.
Men skönt att han somnade om sen en stund iallafall måste jag säga, då jag inte va överdrivet pigg på att gå upp halv 6 och glo.

Har suttit och kollat på barnkanalen hela morgonen med busfröt, alltid lika roligt att kolla på barnprogram.
Men dock är det slut nu, och det är sport på tv. Orkar inte byta kanal!
Kevin sitter ändå och leker med sina bilar nu ändå, så han bryr sig inte så mycket ;p

Söndag idag också för den delen, betyder byte!
Vid 14 tiden så kommer pappa Glenn och hämtar vårat lilla msunge.
Så då blir det tyst & lugnt här hemma. Men kommer saknat mitt ♥ direkt när han har lämnat mig.
Gör jag jämt, men så är det ju.
Lite skönt även att få lite ''egen'' tid, sådant som man även måste ha som mamma också!

Men nu ska jag passa på att mysa lite extra med min son innan han ska iväg :)

Puss puss
Mia

Svar; Tack så mycket! <3 Blir så irriterad på den där skiten...



Haha ahw, men det är skönt att sova tidigt och länge ibland också så! :) Ja det var trevligt så det var roligt! :)



kram

2010-09-26 @ 11:38:28
URL: http://miamupp.blogg.se/
Marcus Å

Allt bra idag?

Kram

2010-09-27 @ 08:07:52
URL: http://slipsens.se
Mamma till William

Det var ett tag sedan.Önskar dig en skön helg.kram kram

2010-10-01 @ 14:53:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras inte]


Bloggadress:


Kommentar: